Cześć! Jestem Basia.

Jestem tu po to, żeby pomóc Ci w odkrywaniu Twojej własnej jogowej ścieżki, w stawaniu się prawdziwym Ninja-Yogi.
Daj sobie czas. Próbuj. Zadawaj pytania. Popełniaj błędy. A przede wszystkim pamiętaj, żeby się w tym wszystkim dobrze bawić.

Oglądaj!

Joga na silny core

Hej, ninja! Rozwijaj matę! Na YouTube czeka na Ciebie świeżutka, 20-minutowa sekwencja na silny core!
Czym jest core? To mięśnie tułowia, które pomagają utrzymać postawę, wspierają kręgosłup, chronią nasze narządy wewnętrzne i pełnią główną rolę w generowaniu niemal wszystkich naszych ruchów (napinają się jako pierwsze, nawet jeśli „tylko” ruszamy ręką), a także w utrzymywaniu równowagi podczas poruszania się lub stania na jednej nodze.
Na nasz core składają się: mięśnie głębokie, proste i skośne brzucha, przepona, mięśnie przykręgosłupowe i pośladkowe, oraz mięśnie leżące w obrębie miednicy. Sporo, co?
Czy nam się to podoba, czy nie – silny core jest dla naszego zdrowia o wiele ważniejszy niż płaski brzuch, albo duży biceps
DLATEGO daj sobie 20 minut, zakładaj wygodny dres i wskakuj na matę.
Mam nadzieję, że będziemy widzieć się CZĘSTO!

Czytaj!

Żuchwa – jogiczna instrukcja obsługi

Zwróć uwagę na swoją żuchwę (to ta ruchoma część Twojej czaszki, z dolnym rzędem zębów). I spróbuj odpowiedzieć sobie na kilka prostych pytań: Czy Twoje zęby są teraz zaciśnięte, czy tylko delikatnie się stykają? Czy możesz na luzie otworzyć szeroko usta i je zamknąć jednym płynnym ruchem? Czy możesz poruszać żuchwą na boki, bez bólu i strzelania w stawie żuchwowym? Czy czujesz teraz jakiekolwiek napięcie w stawie żuchwowym? Czy czujesz napięcie w twarzy? Czy Twoje usta są spięte czy rozluźnione? Jak układa się język? Czy w gardle jest teraz dużo przestrzeni czy jest ciasno? A teraz przyjrzyj się życzliwie swojej szyi i barkom. Na koniec sprawdź pośladki i mięśnie miednicy jeśli je czujesz (zaciśnięte czy luźne?). Czy udało Ci się coś odkryć..?

instagram.com/basiatworek_yoga

Spotkajmy się na zajęciach w Stanie Skupienia!