CZAS NA PRZERWĘ.
CHODŹ NA MATĘ!

Czujesz, że za bardzo pędzisz w tygodniu? Że “robota” Cię wykańcza i coraz ciężej znaleźć Ci motywację zarówno do pracy jak i ćwiczeń?

Potrzebujesz ulgi w ciele i głowie, a ciężko Ci zmotywować się do regularnych ćwiczeń?

Czujesz napięcie w barkach i dolnych plecach? 

Czujesz, że za bardzo pędzisz w tygodniu? Że “robota” Cię wykańcza i coraz ciężej znaleźć Ci motywację zarówno do pracy jak i ćwiczeń?

Potrzebujesz ulgi w ciele i głowie, a ciężko Ci zmotywować się do regularnych ćwiczeń?

Czujesz napięcie w barkach i dolnych plecach? 

Czas się wyluzować!

Tak tak – nic nie wkurza bardziej niż usłyszeć od kogoś w momencie spięcia “wyluzuj się” 😉 Wiem, że to nie jest łatwe, ale przeprowadzę Cię przez ten proces.

Sama prowadzę intensywne życie, wymyślam i wprowadzam w życie co chwilę nowe projekty, prowadziłam popularną szkołę jogi w Warszawie, dziś tworzę kursy dla wszystkich, organizuję campy jogowe, prowadzę zajęcia dla pracowników dużych korpo, a sama jestem pełnoetatową mamą. Żyję w dużym mieście, więc znam jego tempo. Wiem, że praktyka współczesnego jogina, nie może być tworzona w oderwaniu od kontekstu w jakim żyje każdy z nas.

Praktykując ze mną będziesz spokojniejszy/spokojniejsza, poczujesz ulgę w ciele, a dzięki temu obiecuję – twoje dni paradoksalnie okażą się efektywniejsze i lepiej “przeżyte”.
Stworzyłam szereg programów – od kilkuminutowych insta, do rozbu-
dowanych kursów kilkugodzinnych – masz z czego wybierać Ninja!

NINJA zestresowani CONTENT

Słuchaj oglądaj w

SŁUCHAJ / OGLĄDAJ
W

Czytaj w przerwie na kawę

CZYTAJ W PRZERWIE
NA KAWĘ

Treningi to za mało. Uratuje nas NEAT – o tym jak ochronić się przed bólem, utratą sprawności i szybkim starzeniem się.

ruch jest podstawową walutą zdrowia i sprawności. Jeśli się nie ruszasz, nie tylko gorzej czujesz swoje ciało, ale też – w myśl zasady UŻYWAJ ALBO TRAĆ – spada jakość Twoich niepoddawanych obciążeniu tkanek.
Czytaj

BAD NEWS ALERT – czyli jak radzić sobie ze ZŁYMI WIADOMOŚCIAMI?

Regularna ekspozycja na złe wiadomości może pogarszać nastrój i uruchamiać w organizmie reakcję stresową, co – jeśli dzieje się zbyt często - może wywoływać skutki uboczne, takie jak zmęczenie, ból czy problemy z układem trawiennym lub ze snem. Jak radzić sobie ze złymi wiadomościami?
Czytaj

Uważaj jak do siebie myślisz – jeden niezawodny sposób na to aby poczuć się z sobą lepiej.

Zachęcam Cię do zrobienia sobie małego wyzwania. Za każdym razem kiedy złapiesz się na myśli: „Będę wartościowy/a, jeśli …”, spróbuj przez moment zeskanować swoje ciało i zbadaj jak się czujesz.
Czytaj

Praktykuj między spotkaniami

Spotkajmy się
w jakiś weekend!
Spotkajmy się w jakiś weekend!

CAMPY

Weekendowe Campy

Jedź ze mną na weekend w przyrodzie! Czeka na Ciebie dużo jogi, pełna regeneracja, pyszne roślinne jedzenie i wspaniałe towarzystwo. Kliknij i sprawdź jakie campy planuję w 2022