PAKIET
MEDYTACJE

medytacje
pakiet

To dwa zestawy prowadzonych medytacji: poranne i wieczorne, które wzajemnie się uzupełniają.

To 10 nagrań, które w czasie krótszym, niż 10 minut pomogą Ci napełnić się dobrą energią i wdzięcznością.

To dwa zestawy prowadzonych medytacji: poranne i wieczorne, które wzajemnie się uzupełniają.

To 10 nagrań, które w czasie krótszym, niż 10 minut pomogą Ci napełnić się dobrą energią i wdzięcznością.

PAKIET
MEDYTACJE

medytacje
pakiet

To dwa zestawy prowadzonych medytacji: poranne i wieczorne, które wzajemnie się uzupełniają.

To 10 nagrań, które w czasie krótszym, niż 10 minut pomogą Ci napełnić się dobrą energią i wdzięcznością.

Zacznij i zakończ dzień od zanurkowania w odgłosach przyrody i od świadomego oddechu, który pomoże zharmonizować Twój układ nerwowy i odstresować się.

Zestaw MEDYTACJE PORANNE to 5 wyjątkowych praktyk, które przeniosą Cię do lasu, na łąkę i nad strumyk, a nawet w kosmos (gdzie spojrzysz z perspektywy na wiele spraw:)).

W zestawie MEDYTACJE WIECZORNE znajdziesz 5 wyjątkowych praktyk, które wśród wieczornej przyrody pomogą Ci spokojnie odetchnąć i zostawić za sobą codzienne sprawy, które do tej pory nie pozwalały głowie się wyłączyć.

Regularna medytacja:

pomaga wyciszyć współczulną gałąź autonomicznego układu nerwowego i przełączyć organizm w tryb regeneracji
 
 
 

redukuje stres

pomaga się zrelaksować

pomaga szybciej zasnąć i głębiej spać
 
 

pomaga pogłębić świadomość ciała i oddechu

pomaga skupić się na swoich zasobach i wytrenować mózg w lepszej zdolności do kapitalizacji pozytywnych emocji, czyli dostrzegania, przeżywania i pielęgnowania zadowolenia i wdzięczności

poprawia nastrój

wg badań zwiększa ilość i jakość połączeń neuronalnych w mózgu (szczególnie w korze przedczołowej)

CENA

69,99 zł

Czy dasz sobie radę? Spróbuj! Jestem pewna, że tak.

KIEDY MEDYTOWAĆ?

Możesz praktykować kiedy tylko chcesz, najlepiej zaraz przed snem, lub po wieczornej jodze (jeśli masz na nią czas)

GDZIE I JAK MEDYTOWAĆ?

Najlepiej w łóżku, zaraz przed snem, albo w twoim ulubionym miejscu, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał i łatwo Ci się będzie wyciszyć. Najlepiej w słuchawkach.

W JAKIEJ POZYCJI MEDYTOWAĆ?

Nie ma jednej dobrej pozycji do medytacji. Dwie najważniejsze rzeczy o jakie możesz zadbać to proste plecy i swobodny oddech. Najlepszym pomysłem jest odpalenie wieczornej medytacji już w łóżku i płynne przejście w sen.

KTÓRĄ MEDYTACJĘ WYBRAĆ?

Którą chcesz! Możesz robić codziennie inne nagranie, lub wybrać swoje ulubione i się go trzymać  na dłużej 

CZY SOBIE PORADZĘ?

Oczywiście, że tak! Medytacja prowadzona jest łatwiejsza niż koncentrowanie się na własną rękę. A wprawa rośnie w miarę praktyki – dlatego z każdym dniem będzie Ci coraz łatwiej. Jeśli zaśniesz w trakcie wieczornego nagrania – bardzo dobrze. Nasz główny cel to relaks i odpuszczanie.

ILE TRWAJĄ MEDYTACJE ?

Ten audiobook składa się z 10 nagrań: 5 porannych i 5 wieczornych, o długości poniżej 10 minut każde (jesteś w stanie wygospodarować dla siebie 10 minut rano i 10 minut przed snem, prawda?:))

ILE RAZY MOGĘ UŻYĆ TYCH NAGRAŃ?

Są Twoje na 12 miesięcy! Praktykuj kiedy tylko masz ochotę! Najlepiej codziennie.