WEWNĘTRZNY SPOKÓJ – MEDYTACJA

Usiądź w wygodnej pozycji i daj sobie kwadrans tylko dla siebie: na balansującą sesję pranajamy (praktyki oddechowej) i medytacji.
Odnajdź spokój w swoim oddechu i pozwól, żeby za oddechem podążyło Twoje ciało i myśli.
Zbuduj wewnętrzną bezpieczną przestrzeń, do której możesz odwołać się ZAWSZE kiedy potrzebujesz.
Im częściej będziesz praktykować tę medytację, tym łatwiej będzie Ci wejść w stan wewnętrznego spokoju. Dlatego rób regularny użytek z tego narzędzia.

Cel >> uspokojenie i wyciszenie, skupienie na oddechu i odzyskanie nad nim kontroli, wyhamowanie galopujących myśli, zwiększenie uważności, ukształtowanie zdrowego, wspierającego nawyku

Dla kogo >> dla wszystkich ninja-yogis , na wszystkich stopniach zaawansowania, również w zdrowej ciąży

Czas trwania praktyki >> 17 minut

Ile razy mogę użyć tego programu? >> Jest Twój na 3 lata. Praktykuj kiedy tylko masz ochotę!
Najlepiej o stałej porze – tak, żeby w ciele wykształcił się zdrowy nawyk, a Twój układ nerwowy zbudował nowe ścieżki.

Czy dam sobie radę? >> spróbuj! Jestem pewna, że tak.

Cena zawiera 23% VAT.

Kliknięcie zamów jest równoznaczne z oświadczeniem, że zapoznałeś/aś się i akceptujesz Regulamin oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w formularzu zgłoszeniowym.