MEDYTACJE WIECZORNE

Zakończ dzień, wyciszając się i rozluźniając przed snem do prowadzonej medytacji pełnej w odgłosów wieczornej przyrody.

Potrzebujesz mniej niż 10 minut, żeby odpuścić stres całego dnia, zrelaksować ciało i przełączyć w tryb regeneracji.

W zestawie MEDYTACJE WIECZORNE znajdziesz aż 5 wyjątkowych praktyk prowadzonych, które przeniosą Cię do lasu, na łąkę i nad ciepłą rzekę, gdzie spokojnie odetchniesz i zostawisz za sobą codzienne sprawy, które do tej pory nie pozwalały głowie się wyłączyć.

Medytacje pomogą Ci złapać lepszy kontakt ze swoim ciałem i oddechem, odprężyć je oraz docenić jako Twój niepowtarzalny zasób.

KORZYŚCI JAKIE WYNIESIESZ Z PRAKTYKI NASZYCH WIECZORNYCH MEDYTACJI to o wiele więcej, niż tylko lepsze samopoczucie.

REGULARNA WIECZORNA MEDYTACJA:

– pomaga wyciszyć współczulną gałąź autonomicznego układu nerwowego i przełączyć organizm w tryb regeneracji

– redukuje stres 

– pomaga się zrelaksować

– pomaga szybciej zasnąć i głębiej spać

– pomaga pogłębić świadomość ciała i oddechu

– pomaga skupić się na swoich zasobach i rozkręcić poczucie tzw. spirali zysków (praktyka wdzięczności pomaga wytrenować mózg w lepszej zdolności do kapitalizacji pozytywnych emocji – czyli dostrzegania, przeżywania i pielęgnowania zadowolenia i wdzięczności)

– poprawia nastrój

wg badań zwiększa ilość i jakość połączeń neuronalnych w mózgu (szczególnie w korze przedczołowej)

KIEDY MEDYTOWAĆ?

Możesz praktykować kiedy tylko chcesz, najlepiej zaraz przed snem, lub po wieczornej jodze (jeśli masz na nią czas)

GDZIE I JAK MEDYTOWAĆ?

Najlepiej w łóżku, zaraz przed snem, albo w twoim ulubionym miejscu, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał i łatwo Ci się będzie wyciszyć. Najlepiej w słuchawkach.

W JAKIEJ POZYCJI MEDYTOWAĆ?

Nie ma jednej dobrej pozycji do medytacji. Dwie najważniejsze rzeczy o jakie możesz zadbać to proste plecy i swobodny oddech. Najlepszym pomysłem jest odpalenie wieczornej medytacji już w łóżku i płynne przejście w sen.

KTÓRĄ MEDYTACJĘ WYBRAĆ?

Którą chcesz! Możesz robić codziennie inne nagranie, lub wybrać swoje ulubione i się go trzymać  na dłużej 🙂

CZY SOBIE PORADZĘ?

Oczywiście, że tak! Medytacja prowadzona jest łatwiejsza niż koncentrowanie się na własną rękę. A wprawa rośnie w miarę praktyki – dlatego z każdym dniem będzie Ci coraz łatwiej. Jeśli zaśniesz w trakcie wieczornego nagrania – bardzo dobrze. Nasz główny cel to relaks i odpuszczanie.

ILE TRWAJĄ MEDYTACJE WIECZORNE?

To 5 nagrań o długości poniżej 10 minut każde (jesteś w stanie wygospodarować dla siebie 10 minut przed snem, prawda?:))

ILE RAZY MOGĘ UŻYĆ TYCH NAGRAŃ?

Są Twoje na 3 lata! Praktykuj kiedy tylko masz ochotę! Najlepiej codziennie.

Cena zawiera 23% VAT.

Kliknięcie zamów jest równoznaczne z oświadczeniem, że zapoznałeś/aś się i akceptujesz Regulamin oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w formularzu zgłoszeniowym.