MEDYTACJE PORANNE

Zacznij dzień od prowadzonej medytacji – odetchnij świadomie i zanurkuj w odgłosach przyrody.

Potrzebujesz mniej niż 10 minut, żeby napełnić się dobrą energią i odgonić ciemne chmurki.

W zestawie MEDYTACJE PORANNE znajdziesz aż 5 wyjątkowych praktyk prowadzonych, które przeniosą Cię do lasu, na łąkę i nad strumyk, a nawet w kosmos (gdzie spojrzysz z perspektywy na wiele spraw:)).

Medytacje pomogą Ci złapać lepszy kontakt ze swoim ciałem i oddechem, oraz docenić je jako Twój niepowtarzalny zasób.

KORZYŚCI JAKIE WYNIESIESZ Z PRAKTYKI NASZYCH PORANNYCH MEDYTACJI to o wiele więcej, niż tylko lepsze samopoczucie.

REGULARNA MEDYTACJA:

– poprawia nastrój

– pomaga pogłębić świadomość ciała i oddechu

– redukuje stres (wycisza i harmonizuje układ nerwowy)

– pomaga skupić się na swoich zasobach i rozkręcić poczucie tzw. spirali zysków (praktyka wdzięczności pomaga wytrenować mózg w lepszej zdolności do kapitalizacji pozytywnych emocji – czyli dostrzegania, przeżywania i pielęgnowania zadowolenia i wdzięczności) 

– pomaga zwiększyć koncentrację

– poprawia siłę woli i samokontrolę

wg badań zwiększa ilość i jakość połączeń neuronalnych w mózgu (szczególnie w korze przedczołowej)

KIEDY MEDYTOWAĆ?

Możesz praktykować kiedy tylko chcesz, najlepiej zaraz po obudzeniu, lub po porannej jodze (jeśli masz na nią czas)

GDZIE I JAK MEDYTOWAĆ?

Najlepiej w twoim ulubionym miejscu, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał. Ale jeśli masz czas dla siebie tylko w drodze do pracy, to dzięki słuchawkom możesz medytować również w tramwaju, w metrze, albo na parkingu w samochodzie (nie w trakcie jazdy!)

W JAKIEJ POZYCJI MEDYTOWAĆ?

Nie ma jednej dobrej pozycji do medytacji. Dwie najważniesze rzeczy o jakie możesz zadbać to proste plecy i swobodny oddech. Możesz nawet odpalić medytację zanim wstaniesz z łóżka. A jeśli jesteś gotowa/y na wyzwania – spróbuj medytować bez opierania się o oparcie fotela, poduszki lub ścianę.

KTÓRĄ MEDYTACJĘ WYBRAĆ?

Którą chcesz! Możesz robić codziennie inne nagranie, lub wybrać swoje ulubione i się go trzymać  na dłużej 🙂

CZY SOBIE PORADZĘ?

Oczywiście, że tak! Medytacja prowadzona jest łatwiejsza niż koncentrowanie się na własną rękę. A wprawa rośnie w miarę praktyki – dlatego z każdym dniem będzie Ci coraz łatwiej.

ILE TRWAJĄ MEDYTACJE PORANNE?

To 5 nagrań o długości poniżej 10 minut każde (jesteś w stanie wygospodarować dla siebie 10 minut, prawda?:))

ILE RAZY MOGĘ UŻYĆ TYCH NAGRAŃ?

Są Twoje na 3 lata! Praktykuj kiedy tylko masz ochotę! Najlepiej codziennie.

Cena zawiera 23% VAT.

Kliknięcie zamów jest równoznaczne z oświadczeniem, że zapoznałeś/aś się i akceptujesz Regulamin oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w formularzu zgłoszeniowym.