BODY SCAN

Body Scan

Ćwicz uważność. Naucz się zatrzymywać i koncentrować na swoim ciele i oddechu. Ułóż się w wygodnej pozycji i przeprowadź uwagę po kolei przez wszystkie miejsca w ciele, przyjrzyj się temu jak oddychasz, znajdź odpowiedź na pytanie „Jak się czuję?“.

Ćwicz uważność. Naucz się zatrzymywać i koncentrować na swoim ciele i oddechu. Ułóż się w wygodnej pozycji i przeprowadź uwagę po kolei przez wszystkie miejsca w ciele, przyjrzyj się temu jak oddychasz, znajdź odpowiedź na pytanie „Jak się czuję?“.

 

BODY SCAN

Ćwicz uważność. Naucz się zatrzymywać i koncentrować na swoim ciele i oddechu. Ułóż się w wygodnej pozycji i przeprowadź uwagę po kolei przez wszystkie miejsca w ciele, przyjrzyj się temu jak oddychasz, znajdź odpowiedź na pytanie „Jak się czuję?“.

 

Body scan to praktyka, którą robię z moimi uczniami na każdych zajęciach, które prowadzę na żywo. Możesz potraktować je jako wstęp do swojej własnej praktyki asan – zanim zaczniesz połóż się, wycisz i posłuchaj swojego organizmu. Nagranie może posłużyć Ci też jako osobne narzędzie pomocne w praktyce uważności i wyciszania (i wstęp do praktyki pratyahary).

 Wszystko, czego się o sobie dowiadujesz, ma posłużyć Ci jako
informacja i pomóc w jeszcze lepszym zrozumieniu siebie.
 
CEL
Pogłębiamy świadomość ciała i oddechu. Uczymy się towarzyszyć sobie z życzliwością i współczuciem.
DLA KOGO
Dla wszystkich ninja-yogis, na wszystkich stopniach zaawansowania (również w ciąży), poszukujących zrównoważonej praktyki na stres.
 
 
 CZAS TRWANIA

Medytacja – Body Scan audiobook mp3, 12 minut

Ile razy mogę użyć tych programów? Są Twoje na 12 miesięcy!

 
CENA

24,99 zł

Czy dasz sobie radę? Spróbuj! Jestem pewna, że tak.

A może wolisz zaopatrzyć się w pakiet 3 lekcji + nagranie Body-Scan gratis?

Kliknięcie zamów jest równoznaczne z oświadczeniem, że zapoznałeś/aś się i akceptujesz Regulamin oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w formularzu zgłoszeniowym.