Body scan

Ćwicz uważność. Naucz się zatrzymywać i koncentrować na swoim ciele i oddechu. Ułóż się w wygodnej pozycji i przeprowadź uwagę po kolei przez wszystkie miejsca w ciele, przyjrzyj się temu jak oddychasz, znajdź odpowiedź na pytanie „Jak się czuję?“.

Body scan to praktyka, którą robię z moimi uczniami na każdych zajęciach, które prowadzę na żywo. Możesz potraktować je jako wstęp do swojej własnej praktyki asan – zanim zaczniesz połóż się, wycisz i posłuchaj swojego organizmu. Nagranie może posłużyć Ci też jako osobne narzędzie pomocne w praktyce uważności i wyciszania (i wstęp do praktyki pratyahary).

Cel >> Pogłębiamy świadomość ciała i oddechu. Uczymy się towarzyszyć sobie z życzliwością i
współczuciem.

Dla kogo >> dla wszystkich ninja-yogis , na wszystkich stopniach zaawansowania

Wyzwanie >> postaraj się pozostać przez cały uważnym i podążać uwagą za wskazówkami. Nie oceniaj
– nie ma dobrych i złych odpowiedzi. Wszystko, czego się o sobie dowiadujesz, ma posłużyć Ci jako
informacja i pomóc w jeszcze lepszym zrozumieniu siebie.

Czas trwania >>  nagranie audio, 12 minut

Ile razy mogę użyć tego nagrania? >> Jest Twoje forever! Praktykuj kiedy tylko masz ochotę!

Czy dam sobie radę? >> spróbuj! Jestem pewna, że tak. Niektórzy potrzebują czasu, żeby przekonać się do leżenia i obserwowania siebie, a innym przychodzi to z łatwością. Daj sobie czas i dużo wyrozumiałości.

19,90 PLN – Zamów